Nytt pansar spel
Problemet är bara att det i ett Standard Battle är total brist på samarbete... Jag tänker också som du: Någon måste försvara basen, någon måste skydda artilleriet och någon måste reka, slå ut motståndet och erövra fiendebasen. Jag har varit med om slag där jag har varit den enda TD:n och de andra helt enkelt har anfallit, slagits ut i massor, lämnat basen oskyddad och därmed har jag också slagits ut, eftersom jag i en TD inte har en chans mot 3-4 light tanks som kommer samtidigt.MatsF wrote:Jag brukar alltid stanna vid flagan å defenda, och så fort jag ser att en fiende dyker upp brukar jag zoom in å titta hur många % han har kvar, där med brukar jag var en kill-stealer, så det kan ju vara mig ni har på eran sida, hahaha.
Dock vet jag inte va ni andra heter, men just nu har jag fått fram min efter längtade Tank: Hetzer.
Morgan ta en liten stund på dig å försök hitta strategiska platser att stå still på, börja inte skjut för en du är uppe på ca 60% på att du träffar, står du still å inte rördej så röjer du inte din position, 1shoot 1 kill så hinner inte hans radar plocka upp din position för AT-Tanksen att lokalisera dig.
Det är mer strategi å taktik i spelet än vad jag först trodde.
Jag heter:
\_)=Hezekiel==[o]:
Och de strategiska platserna som finns är välkända av de som har varit med länge, så de vet var de ska titta efter dig.
Men det är ett roligt spel.
Vill du förresten ha, så har jag en Hetzer-kamo-fil som jag kan skicka till dig.
Morgan
Uppnådde min 100:e seger igår kväll! Och det roliga är att det var under den 333:e striden det skedde.

Min hetzer har blivit hård har jag märkt nu...hela besättningen är på 100%. Under det senaste slaget slog jag ut två tanks, en PzKpfw II Luchs och en KV. Luchsen gick mig på nerverna med sitt kringrännande så jag körde intill hans sida när han var upptagen med en annan motståndare och drog iväg två skott - det första skadade honom svårt och det andra slog ut honom. KV:n tog lite längre att slå ut, men även han gick bet till slut. Och som en extra bonus så överlevde jag slaget.
Morgan

Min hetzer har blivit hård har jag märkt nu...hela besättningen är på 100%. Under det senaste slaget slog jag ut två tanks, en PzKpfw II Luchs och en KV. Luchsen gick mig på nerverna med sitt kringrännande så jag körde intill hans sida när han var upptagen med en annan motståndare och drog iväg två skott - det första skadade honom svårt och det andra slog ut honom. KV:n tog lite längre att slå ut, men även han gick bet till slut. Och som en extra bonus så överlevde jag slaget.
Morgan
Så här ser Marder II-skinet som jag har ut, Mats, vill du ha det så säg bara till.

Nu har jag även laddat ner ett program som gör att jag kan manipulera det, och jag har då valt att lägga till segerringar för varje seger som just den här besättningen har fått med sin Marder II (den sista var en KV-3!
)
På den här hemsidan hittar du massor med skins till WoT:
http://www.tarrif.net/wot/
Morgan

Nu har jag även laddat ner ett program som gör att jag kan manipulera det, och jag har då valt att lägga till segerringar för varje seger som just den här besättningen har fått med sin Marder II (den sista var en KV-3!
På den här hemsidan hittar du massor med skins till WoT:
http://www.tarrif.net/wot/
Morgan
Morgan skicka mig Marder skinet tack, kan du lägga på wolfsangel insigna på det skinet också, och om du hittar SS 2nd Panzer Div shield.
Jag har skapat några Channel's i spelet som ni jätte gärna får joina:
SWE-MiniPanzar, passw: jagdpanther.
SWE-TankDestroyers, inget passw.
Min StuGIIIa, jag gjorde så att jag plockade in min Hetzer besättning i den 62% skill från start

Jag har skapat några Channel's i spelet som ni jätte gärna får joina:
SWE-MiniPanzar, passw: jagdpanther.
SWE-TankDestroyers, inget passw.
Min StuGIIIa, jag gjorde så att jag plockade in min Hetzer besättning i den 62% skill från start

Mvh:MatsF.
Mer betanycklar:
http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm/off ... eaway.html
Man får en Valentine att brumma runt med.
Nu är det 8000+ nycklar kvar att sno åt sig. Kl.18.30
http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm/off ... eaway.html
Man får en Valentine att brumma runt med.
Nu är det 8000+ nycklar kvar att sno åt sig. Kl.18.30
"Do not go into the forest of the drunken bears...."
-
hjultomten
- Medlem

Jag håller med dig - jag hade hellre sett WoT som ett rent pansarspel, och inte som ett pansar- / artilleri-spel. Denna åsikt har jag också uttryckt i WoT-forumet flera gånger...

Det känns ju inte riktigt rättvist när du helt ur det blå, fastän du vet att ingen kan ha dig i siktet, slås ut av en GPS-laser-styrd VK2-artillerigranat som träffar dig mitt i prick när du står gömd tätt mellan två husruiner.
Jag tycker också att man borde ha en rättvisare blandning mellan de olina Tierana - Tier 1-2, Tier 3-4, Tier 5-7 och Tier 8-10 - och inte som i många fall, särskilt när du har en Hetzer eller StuG III, 7-8 tunga tanks och resten medeltunga / lätta / TD / SPG. Du har ingen chans när en Tiger II eller IS-3 riktar sitt eldrör mot dig i en StuG III, oavsett vilket avstånd, särskilt inte när du ens kan repa frontpansaret från något avstånd alls.
Morgan

Det känns ju inte riktigt rättvist när du helt ur det blå, fastän du vet att ingen kan ha dig i siktet, slås ut av en GPS-laser-styrd VK2-artillerigranat som träffar dig mitt i prick när du står gömd tätt mellan två husruiner.
Jag tycker också att man borde ha en rättvisare blandning mellan de olina Tierana - Tier 1-2, Tier 3-4, Tier 5-7 och Tier 8-10 - och inte som i många fall, särskilt när du har en Hetzer eller StuG III, 7-8 tunga tanks och resten medeltunga / lätta / TD / SPG. Du har ingen chans när en Tiger II eller IS-3 riktar sitt eldrör mot dig i en StuG III, oavsett vilket avstånd, särskilt inte när du ens kan repa frontpansaret från något avstånd alls.
Morgan