Om ni kör förbi en buske som helt plötsligt skickar en dödlig 122 mm granat mot er så kan det vara jag med min SU-100. Very... lethal... :twisted:
Det kan också vara jag som regnar död och förstörelse från ovan med min Mega-kittade Hummel. Alternativt så är det jag som flyger fram med min Leopard på jakt efter artilleri och andra svaga ting...
joepansar heter jag i spelet. Syns i siktet :twisted:
“The bitterness of poor quality lingers long after the sweetness of the lowest price has faded“
"I have a fever ( and some severe back pains )now... and the only prescription is more tank building!" :twisted: :twisted: :twisted:
Det som irriterar mig lite grann är att, även om jag träffar och försvagar många fiendevagnar, så är det alltid någon annan som får in den slutgiltiga träffen och därmed föräras med en seger till. Det enda jag får är erfarenhetspoäng. Var precis nära att slå ut en IS-2, men nä...någon annan fick in slutträffen. Och just när jag tänkte slå ut den sista motståndaren, en Hetzer, så erövras flaggan och återigen så snuvas man från en seger till.
Ett annat irritationsmoment är att spelet laggar, dvs. jag har någon i mitt sikte och sedan står han "still" för att plötsligt poppa upp lite längre fram, istället för att jag får se honom röra sig i en enda smidig linje och får en chans att sikta in mig och träffa.
"Lagsamarbetet" är också verkligen på topp i ett Standard Battle... Jag försvarade basen och alla andra var framme och stred med de andra tanksen. Och plötsligt så dyker en snabb motståndare upp och slår ut mig, eftersom ingen tänker på att täcka mig eller försvara basen också - alla kör sitt eget race.
I fortsättningen tänker jag skita i lagspelet och bara spela för min egen del samt skita i att rädda någon annan så vida det inte gynnar mig och mina stats.
T-44 är "nerfad"...accelerationen är sämre och det känns inte som om den går så snabbt längre...kostar mest pengar, T-34/85 verkar tjäna mer pengar och xp än T-44 i dagsläget.
I en strid i morse slog jag ut tre fiendetanks under en enda strid, och när slaget slutade så var jag den enda överlevande spelaren kvar på slagfältet. Den allra sista segern blev mycket spännande - en duell på kort avstånd mot en annan PzKpfw III Ausf. A. Det var hans 20 mm-kanon (fler granater) mot min 50 mm-kanon (större skada) och till slut gick jag segrande ur striden, bara för att upptäcka att det var min allra sista granat som hade slagit ut honom ...om den hade missat, så hade jag varit chanslös!
Nu är den uppgraderad till en PzKpfw III, och jag vet inte om jag senare vill uppgradera den till en PzKfpw IV (den långpipade 75 mm-kanonen känns lockande!). Återigen har jag laddat ner ett tankskin från WoT-forumet, och detta ser ganska bra ut tycker jag.
Den är bemannad av en veteranbesättning med 26 utslagna stridsvagnar bakom sig.
Jag brukar alltid stanna vid flagan å defenda, och så fort jag ser att en fiende dyker upp brukar jag zoom in å titta hur många % han har kvar, där med brukar jag var en kill-stealer, så det kan ju vara mig ni har på eran sida, hahaha.
Dock vet jag inte va ni andra heter, men just nu har jag fått fram min efter längtade Tank: Hetzer.
Morgan ta en liten stund på dig å försök hitta strategiska platser att stå still på, börja inte skjut för en du är uppe på ca 60% på att du träffar, står du still å inte rördej så röjer du inte din position, 1shoot 1 kill så hinner inte hans radar plocka upp din position för AT-Tanksen att lokalisera dig.
Det är mer strategi å taktik i spelet än vad jag först trodde.
Jag heter:
\_)=Hezekiel==[o]: