Gillar det skarpt
T-84 skala 1:8
-
Björn Johansson
- Veteran

- HarryHaffa
- Medlem

- HarryHaffa
- Medlem

Jo jag ska komplettera med fler rökkastare, antenner och ERA klossar. Sen så ska det inte vara samma förvaringslåda på båda sidorna, på vänster sida ska det vara påbyggda slutna boxar.
Kul att ni gillar att följa mitt bygge, fast det är i plywood, balsaträ, frigolit och papper. Nu ska jag bara ta det lugnt och sätta dit nån detalj då och då och börja att planera och fantisera på nästa projekt
vad det nu ska bli
Sen får jag se vad jag gör med Black eaglen, den står bara och samlar damm, jag kanske ska göra mig av med den.

Kul att ni gillar att följa mitt bygge, fast det är i plywood, balsaträ, frigolit och papper. Nu ska jag bara ta det lugnt och sätta dit nån detalj då och då och börja att planera och fantisera på nästa projekt
Sen får jag se vad jag gör med Black eaglen, den står bara och samlar damm, jag kanske ska göra mig av med den.

- HarryHaffa
- Medlem

- HarryHaffa
- Medlem

-
Björn Johansson
- Veteran

- HarryHaffa
- Medlem

Ännu en gång, Tack för all uppmuntran
Här kommer en liten film på T-84an. Klippte ihop en del snuttar jag hittade i kameran.
http://mittklipp.aftonbladet.se/app/vie ... n?id=36929
Här kommer en liten film på T-84an. Klippte ihop en del snuttar jag hittade i kameran.
http://mittklipp.aftonbladet.se/app/vie ... n?id=36929
- HarryHaffa
- Medlem

Ja, jag ska se om jag kan hitta någon bra ljudmodul, skulle vilja ha en som man kan lägga in egna ljud i
Banden håller
ibland kan det lossna en gummipad eller två men det är bara att limma på igen
Det enda jag är orolig för är växellådorna, Bruksbo är inte att lita på, det är därför jag kör så lungt. I nästa vagn ska det sitta Dewalt 3 stegs lådor
Banden håller
Det enda jag är orolig för är växellådorna, Bruksbo är inte att lita på, det är därför jag kör så lungt. I nästa vagn ska det sitta Dewalt 3 stegs lådor