Ja det kan man säga! Jag önskar att Tamiyas lät sådär bra också
Ibland undrar jag om det inte är bättre med ElMod, med tanke på ljudmöjligheterna och viktsimuleringen. Vagnen rör sig så tungt och trovärdigt med ElMod innanmäte.
Några bilder på vagn nr 5 i Das Reich.2nd.SS-Panzerjager Abteilung, 1/16. Inget nummer på vagnen ännu och en del uppgraderingar och weathering och målande kvar, men ändå...
Hej.
Sverige lär ha fått en Panther av Frankrike som vi skänkte tillbaka till Tyskland under 60 talet. Hade vi haft den kvar så kanske den hade sett ut så här idag .
Skämt å sido, målade min sons vagn häromdan. Gissa om det är en stolt 7 åring idag(han kör bara, skjuter inte.....det ska ju börjas i tid).
Jag har inte så många stilfulla bilder på mina vagnar men en liten film blev det under sista körningen med Porsche-tornade T2:an. Den figurerade även i en grönskärmssekvens i en studentfilm men på grund av radiostörning i lokalen fick jag manövrera den för hand och välja min kameravinklar därefter.
Sedan dess har det inte blivit så mycket mer än poserande på hyllan.
Går inge bra. Mina accar tycks ha dött av att inte användas på några år. Jag skaffade nya men verkar ha nåt radio-problem. Rätt vad det är så bara dör den men hoppar igång igen efter 10-15 sekunder. Hann iallafall få några sekunder film innan jag tröttnade för dagen.