Vintergnissel i Smolensk 31Okt - 1 Nov
Ett bra köp
Tyvärr är det troligtvis inga allierade vagnar med Tamiya battle system att möta :(
När jag tänker efter är det allmänt dåligt allierat motstånd, jag har en KV och en utslagen T-34
och om jag minns rätt så har Falcon en Sherman.
Det blir lite svårt för oss att stå emot det massiva tyska anfallet
Efterlyser fler allierade vagnar till träffen
Tyvärr är det troligtvis inga allierade vagnar med Tamiya battle system att möta :(
När jag tänker efter är det allmänt dåligt allierat motstånd, jag har en KV och en utslagen T-34
och om jag minns rätt så har Falcon en Sherman.
Det blir lite svårt för oss att stå emot det massiva tyska anfallet
Efterlyser fler allierade vagnar till träffen
/Johan
Datum: 31 Okt - 1 Nov
Under denna helg kommer vintergnisell i smolensk vara.
Vi hoppas att så många som möjligt kan komma.
Glömm inte ta med er grejer om ni vill ha byteshandel ang grejer i mellan, och ett glatt humör med eller utan vagn kommer ni nu.
Jag vill ha in en föranmällan:
Namn, efternamn.
person nummer: och 4 sista också tyvär.
adress:
telefon:
E-mail:
Ni behöver inte skicka det till PM till mig om ni inte vill, utan när ni kommer ner så har jag en lapp där ni skall fylla i det, vi vill ha 6st namn att fylla i detta så har vi ingen lokalhyra, det är detta som Studiefrämjandet har som aktivetets stöd under den tiden vi har lokalerna bokade hos oss, där med slipper vår vän dibettera oss med 3500kr.
Varför de 4sista är för att så många föreningar har fuskat med fiktiva namn å nummer.
Under denna helg kommer vintergnisell i smolensk vara.
Vi hoppas att så många som möjligt kan komma.
Glömm inte ta med er grejer om ni vill ha byteshandel ang grejer i mellan, och ett glatt humör med eller utan vagn kommer ni nu.
Namn, efternamn.
adress:
telefon:
E-mail:
Ni behöver inte skicka det till PM till mig om ni inte vill, utan när ni kommer ner så har jag en lapp där ni skall fylla i det, vi vill ha 6st namn att fylla i detta så har vi ingen lokalhyra, det är detta som Studiefrämjandet har som aktivetets stöd under den tiden vi har lokalerna bokade hos oss, där med slipper vår vän dibettera oss med 3500kr.
Varför de 4sista är för att så många föreningar har fuskat med fiktiva namn å nummer.
Mvh:MatsF.
Ja du Johan, jag trode trycket för att träffas skule vara större, men dessväre inte, men men de kommer efterhand.
Efter att jag skrivit upp er på det fomulär jag har fått så raderar jag erat PM för säkerheten.
Dessa har anmält sig:
1.MatsF.
2.Morgan.
3.Johan1.
4.Gabbe. som tyvär uteblir denna helg.
5.Hans & MiniHans.
6.Zikke.
7.Falckner.
Alla ni nu som har föranmält er har hjälpt mig å Morgan att inte behöva jaga på ny lokal pga att vi måste ha ett vist antal som är anmälda för att kunna genom föra dessa 2dagar kostnadsfritt, tack för all hjälp.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
//Jag hoppas att jag kommer få editera denna tråd många gånnger nu
Efter att jag skrivit upp er på det fomulär jag har fått så raderar jag erat PM för säkerheten.
Dessa har anmält sig:
1.MatsF.
2.Morgan.
3.Johan1.
4.Gabbe. som tyvär uteblir denna helg.
5.Hans & MiniHans.
6.Zikke.
7.Falckner.
Alla ni nu som har föranmält er har hjälpt mig å Morgan att inte behöva jaga på ny lokal pga att vi måste ha ett vist antal som är anmälda för att kunna genom föra dessa 2dagar kostnadsfritt, tack för all hjälp.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
//Jag hoppas att jag kommer få editera denna tråd många gånnger nu
Last edited by MatsF on October 29th, 2009, 8:37 pm, edited 8 times in total.
Mvh:MatsF.
-
Björn Johansson
- Veteran

Dvs. Skicka ett PM till MatsF för anmälan...... VERKSTÄLL :salut:MatsF wrote:
Namn, efternamn.
adress:
telefon:
E-mail:
color=red]Varför de 4sista är för att så många föreningar har fuskat med fiktiva namn å nummer.[/color]
Last edited by johan1 on September 28th, 2009, 12:10 pm, edited 1 time in total.
/Johan