Panzarbana i Rya
Re: Panzarbana i Rya
Nu har vi nog hunnit återhämta oss lite efter hobbymässan på Aeroseum, så det är hög tid för en liten träff på banan! Söndag 22 April, om vädret är OK. Ta med en vagn (eller flera) och titta ut till banan. Kanske kan behöva krattas o fixas lite, sedan kör vi en stund. Det blir nog tid att sitta och tjôta lite också. Ta gärna med eget fika. Kanske lite FPV med Tamiya battle-simulator om vi får ihop några vagnar med det? (jag tar med en...!). Har ni ingen vagn -kom ut ändå om intresset finns!

// Falcon
Banan är nykrattad o klar för årets första meting, söndag 22 april 2018, försök o kom o titta om ni har tid.
Hans K
Hans K
Panzar e Kul
- Erik
- Global Moderators

Jag är på!
//Erik
//Erik
Då var årets första träff på banan i rya avklarad, det arbetades febrilt en stund, innan vi började att köra runt med våra tanks,
Tack till alla som var där o jobbade, det blev en mycket lyckad dag med kanon väder. Hans K
Tack till alla som var där o jobbade, det blev en mycket lyckad dag med kanon väder. Hans K
Panzar e Kul
Vilka snygga bilder
Får komma nästa gång.
Robert
Får komma nästa gång.
Robert
Fina bilder Hans! Ungefär samma som mina, så då slipper jag lägga ut mina bilder...!
Nästa gång blir det mer arbete med skyffel och annat. Skall åka o hämta lite betongplattor till banan imorgon...! 
// Falcon
- Erik
- Global Moderators

Hej och tack för en trevlig söndag!
Klippte ihop en liten film på min M/41, som trots att den inte är 1:16 passade utmärkt på banan:
https://youtu.be/9uvyRMpa8fo Experimenterade med motorljud och musik och tycker det blev rätt bra!
//Erik
Klippte ihop en liten film på min M/41, som trots att den inte är 1:16 passade utmärkt på banan:
https://youtu.be/9uvyRMpa8fo Experimenterade med motorljud och musik och tycker det blev rätt bra!
//Erik
Snygg video Erik.
O fint väder hade ni också.
Robert
O fint väder hade ni också.
Robert
Mycket snyggt jobbat Erik, den storleken gör sig bra på banan också.
lite mer sådana filmer behöver vi för att visa våran hobby.
Hans K
lite mer sådana filmer behöver vi för att visa våran hobby.
Hans K
Panzar e Kul
Jag är speciellt förtjust i motorljudet! 
- Erik
- Global Moderators

Tack för fina kommentarer!
Rober: Tack! Ja, kallt i skuggan man varmt och skönt i solen. Kanonbana, verkligen jättefin!
Hans: Ja, förhoppningsvis får den lite spridning så att fler upptäcker hur kul det är.
cahlfors: Hittad det i Youtubes ljudeffektbibliotek. Tror det är ett gammalt propellerflygplan som står på tomgång! Passar rätt bra.
Rober: Tack! Ja, kallt i skuggan man varmt och skönt i solen. Kanonbana, verkligen jättefin!
Hans: Ja, förhoppningsvis får den lite spridning så att fler upptäcker hur kul det är.
cahlfors: Hittad det i Youtubes ljudeffektbibliotek. Tror det är ett gammalt propellerflygplan som står på tomgång! Passar rätt bra.
Det blev ett litet lördagsmeting i dag, för test av lite nya ideer, o test av reparerade växlar i en tiger 2.
Hans K
- Attachments
-
- Resize of DSC09290_cr.jpg (388.34 KiB) Viewed 2085 times
Panzar e Kul
Kul o se lite bilder
O fint väder har ni också.
Robert
O fint väder har ni också.
Robert