Tanken är att fortsätta på samma tema som förra året, dvs att bygga våran stad på bord, så vi kommer upp lite från golvet. Jag har beställt många bord, och jag har byggt ett bord till min släpkärra, som ger ca 10-15 kvadratmeter bordsyta till. Kul om vi kan få ihop många vagnar, byggnader och andra fordon som passar in i sammanhanget. Till denna mässan så får vi försöka visa de större fordonen lite bättre. Dom var lite i skymundan förra gången. Förhoppningsvis blir det några fler modeller i 1/5 & 1/6 än sist. Ta vara på tillfället och träffas, köra lite stridsvagn och prata pansar, både med varandra och besökarna. Det är en kul tillställning. För långväga gäster finns möjligheter att boka boende på Aeroseum till rimligt pris, om man är ute i god tid. Det pratades även om att ordna en buffé för utställarna på lördagen efter stängning. Den var mycket uppskattad förra året.
Glöm inte att sprida informationen om mässan till vänner o bekanta som kan tänkas vara intresserade. Mässan 2017 slog publikrekord, och det var även rekordmånga utställare. Arrangören räknar med ännu fler utställare 2018, så det kan bli ont om plats. Jag har lagt in önskemål om samma plats som förra året, gärna med lite mer utrymme om det finns möjlighet.