WoT

Här är det fritt fram att diskutera allt mellan
himmel och jord som inte rör radiostyrda stridsvagnar.
Post Reply
Nafets
Medlem
Medlem

WoT

Post by Nafets »

Hej.

Några fler som spelar WoT här ?

(Är bara en glad amatör)
2016-10-13 20.39.56.jpg
2016-10-13 20.39.56.jpg (306.16 KiB) Viewed 3084 times
Mvh---stefan--- 8) Gör om gör rätt

Om du inte har tid att göra det ordentligt första gången vad får dig att tro att du har tid att göra det två gånger ?

Kent W
Medlem
Medlem

Re: WoT

Post by Kent W »

Hej Stefan,

Wtf en Late Tiger 1 utan zimmerit, med Hinterhalt cammo och spegelvända chevron track links.....näää trodde i min enfald WOT var seriösa i sin research och tror jag fortsätter avstå.
Men spela på ni andra och håll er från bus på gatorna.... :D

Med vänlig hälsning,
Kent

Nafets
Medlem
Medlem

Post by Nafets »

Man kan inte få allt här i världen :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Mvh---stefan--- 8) Gör om gör rätt

Om du inte har tid att göra det ordentligt första gången vad får dig att tro att du har tid att göra det två gånger ?

cahlfors
Veteran
Veteran

Post by cahlfors »

Jag fastnade mest på Kugelblende, som jag nu har nördat ner mig i. De verkar ha använt samma källa som de som gjort min vagn... :roll:

Deras nya 103:a verkar vara en höjdare också. Kanonen har fått rekylrörelse och den kan köra under vattnet. Plums i, bara!

/Christoffer

Morgan
Veteran
Veteran

Post by Morgan »

Jag har redan slösat bort två år av mitt liv på detta onlinespel...kul i början, men när man märker att de undan för undan försämrar vissa vagnar och att typ fyra av fem slag slutar med lämmentågstaktik (alla utom du anfaller samtidigt på en flank utan någon som helst genomtänkt taktik och till slut står du helt ensam mot 10 vagnar på motståndarsidan) så tröttnar man.

Morgan

sollie
Medlem
Medlem

Post by sollie »

samma her , har inte spelat på flera år, jag har det ennu på min dator, men exe filet for at kjøra i gang spelet er busted, så jag er tvungen at ladda ned och kjøra opp alt på nytt, har inte orkat .. har andvendt mycke tid på det , så det kommer nog inte bli nått mer på det for mitt sett :yawn:
Drammen rock city

Patjo
Medlem
Medlem

Post by Patjo »

Jag har slängt upp några filmer...

Morgan
Veteran
Veteran

Post by Morgan »

Från början hette det "World of Tanks är ett spel där du kan köra med stridsvagnar från 1939-45."... Sedan kom T-55, sedan kom Leopard 1, och nu finns Stridsvagn S... De vagnarna är ju från andra världskriget...nämligen inte alls.

Morgan

Patjo
Medlem
Medlem

Post by Patjo »

Du kan fortfarande köra med stridsvagnar från 1939-45. :lol:

För mig är det ett större problem att jag drunknar i ryska lätt- och mediumvagnar sedan nya matchmakern kom med 9.18(?).

Oohps
Medlem
Medlem

Post by Oohps »

Gav upp efter ett halvår för två år sedan. Taktik för lätt kavalleri på artonhundratalet! Samma idiotiska fördomar som ledde till den första generationen av sherman. Dessutom så träffas man allvarligt i stänkskarmar upp till och över max verkansavstånd. Träffsannolikheten är ibland högre under gång än från en förberedd, stillastående eldställning. Roligt när man känner för att springa runt och sprida stål men inte seriöst. O

Flenly90
Ny Medlem
Ny Medlem

Post by Flenly90 »

Nafets wrote:
October 15th, 2016, 7:13 am
Hej.

Några fler som spelar WoT här ?

(Är bara en glad amatör)

2016-10-13 20.39.56.jpg

Förutom det här spelet gillar jag att spela csgo och även titta på plattformen https://skin.club/sv/upgrade för att få de bästa skinnen för vapen.
Absolut! World of Tanks (WoT) är ett populärt spel som lockar en stor spelargemenskap runt om i världen. Det finns definitivt många spelare som deltar i WoT och njuter av dess taktiska och spännande stridsmekanik.

Om du söker efter fler spelare att interagera med eller kanske hitta lagkamrater för att förstärka din spelupplevelse, kan du prova att besöka WoT-forum, ansluta till spelgemenskaper på sociala medieplattformar eller till och med utforska spelets officiella webbplats för att hitta likasinnade spelare.

Att spela tillsammans med andra WoT-entusiaster kan inte bara vara roligt, utan det kan också bidra till att förbättra dina färdigheter genom samarbete och strategiskt samspel. Så fortsätt leta efter WoT-spelare och njut av att utforska stridsfältet tillsammans!

Return to “Allmänt snicksnack”