Det blir mycket piller men skoj är det. 1/10 blir ganska smått i bland önskar att det vore större skala tills jag ser min svarv och skrivbordet som är värksta då önska jag att det vore 1/16
Detta att ständigt slåss med demonerna skala eller inte skala jag är ingen scal freek men det är sannerligen roligare om man är nära !! Är jag ensam som slirar på scalan eller finns det fler ????? Men håller jag mej till scalan så blir jag tokig ! Vart går gränsen? Antagligen i tålamod utrymme pängar tid tid tid
Jag tror de flesta resonerar som du - att det är roligare ju närmare originalet man lyckas ta sig, men det finns en gräns där det börjar ta för lång tid. Kan ju vara kul att hinna med något projekt till innan man dör...
Man tackar för dom orden christoffer . Det är inte lite tid som gåråt att tillvärka alla bitar !! Och ingen svets = jävla massa skruv=borra gänga försänka osv. Det är roligt med klapp på ryggen !!!!!!
Det blir hur bra som helst, man får vara nöjd med det som går att åstadkomma, med dom medel som är tillgängliga, att det inte alltid blir scalenligt, är ju inget problem.