Panzarbana i Rya
-
Deadbringer
- Medlem

Re: Panzarbana i Rya
Hoppas ni får en trevlig kördag

Tack för en trevlig kör-dag. Det blev lite kört, även om det regnade en hel del i början. Fick provat 1/6 jeepen på banan också, och det var inga problem...
// Falcon
Önskar jag hade varit där.
Men det kommer mera
Robert
Men det kommer mera
Robert
Tackar också
Underbart att få köra tillsammans med er! Och dessa Jeepar, kul att se i verkliga livet. Är nu ännu mer förtjust i Hans Jeep-släp.
Snygga bilder
Robert
Robert
-
Deadbringer
- Medlem

Då var detta meating avslutat, 3 deltagare denna gång, vi körde en hel del med våra vagnar o jeepar, tack till deltagarn som kom.
Hans k
Panzar e Kul
Fina bilder Hans.
Ha en bra dag
Robert
Ha en bra dag
Robert
-
Washington Artillery
- Medlem

Det ser ju roligt ut
Jag och min grabb är nya på det här, men vill gärna haka på.
Jag har ett också fått ett antal andra vänner till att haka på, från olika delar av landet, men många av oss har en eller annan anknytning till High Chaparral, och träffas där av och till.
Och vi har pratat om att försöka få till något slags battlefield där, dock kanske inte särskilt permanent.
Men jag hade i alla fall gärna kommit till er bana i Rya och varit med där om man får.
En av vännerna och hans grabb kommer från Mölnlycke så det är ju inte så långt för dem heller, så de kommer säkert också om de får och kan.
Ser fram emot att höra från er om detta
Jag och min grabb är nya på det här, men vill gärna haka på.
Jag har ett också fått ett antal andra vänner till att haka på, från olika delar av landet, men många av oss har en eller annan anknytning till High Chaparral, och träffas där av och till.
Och vi har pratat om att försöka få till något slags battlefield där, dock kanske inte särskilt permanent.
Men jag hade i alla fall gärna kommit till er bana i Rya och varit med där om man får.
En av vännerna och hans grabb kommer från Mölnlycke så det är ju inte så långt för dem heller, så de kommer säkert också om de får och kan.
Ser fram emot att höra från er om detta
Alla är väkommna o brumma med sina tanks o liknande farkoster, på banan i rya
Hans k
Hans k
Panzar e Kul
Då är det dags att försöka få till årets första Panzar träff på Rya Banan, jag tror det blir i mitten på april, datum tar vi lite senare? lite bilder på banan i dags läget.
Hans K
Panzar e Kul
-
Deadbringer
- Medlem

Snyggt krattat Hans.
Robert
Robert
Då var det dags för årets första Meating på Rya Panzar Bana, Det blir den 19/4- 2015, startar ca 10,00, vi kör så länge vi tycker det är kul.
Alla är välkomna till denna första körning. Hans K
Alla är välkomna till denna första körning. Hans K
Panzar e Kul
Kommer som ett skott....
Robert
Robert