Aeroseum 2015
-
Deadbringer
- Medlem

Re: Aeroseum 2015
får se om jag kommer ,kan inte lova något.
isf blir det på lördagen utan saker.
isf blir det på lördagen utan saker.
För första gången så måste jag lämna återbud till Aeroseumträffen.
Känns skit, har inte varit på en träff på ett helt år nu bläää
Känns skit, har inte varit på en träff på ett helt år nu bläää
/Johan
-
Deadbringer
- Medlem

jag kan tyvärr inte komma upp.
Datumet krockar med annat..
Datumet krockar med annat..
Jag har planerat att dyka upp på lördagen 28/3.
Såvida inte något akut oplanerat inträffar som tvingar mig att ändra på detta...så som mycket sjukt barn hemma.
Men det får vi väl inte hoppas inträffar.
Morgan
Såvida inte något akut oplanerat inträffar som tvingar mig att ändra på detta...så som mycket sjukt barn hemma.
Men det får vi väl inte hoppas inträffar.
Morgan
Jaja, vi får väl se hur många som kommer. Ju fler desto roligare!
Har fått frågan från aeroseum om vi vill förhandsboka mat. Det går att beställa mat från en catering-firma. Kostar 90 kr/måltid. Om någon är intresserad -skicka PM så kan jag lämna lite mer info. Behöver beställa senast den 18 har jag för mej.
Pratade med arrangören idag. Vi får ungefär samma plats som sist, men lite plattare... Förslaget från Aeroseum var att vi skulle hålla till på snurrplattan som är i närheten av där vi var förra året. Vi kan få fler pallar än sist. Tanken är att bygga upp ungefär någonting liknande som förra året. Skall försöka bygga två rektanglar med ett vattendrag mellan, och några broar som binder ihop kör-ytorna. Det ser ut som det kan bli en liten del med 1/6-figurer/fordon/byggnader också (en liiiten byggnad i alla fall)
Har fått frågan från aeroseum om vi vill förhandsboka mat. Det går att beställa mat från en catering-firma. Kostar 90 kr/måltid. Om någon är intresserad -skicka PM så kan jag lämna lite mer info. Behöver beställa senast den 18 har jag för mej.
Pratade med arrangören idag. Vi får ungefär samma plats som sist, men lite plattare... Förslaget från Aeroseum var att vi skulle hålla till på snurrplattan som är i närheten av där vi var förra året. Vi kan få fler pallar än sist. Tanken är att bygga upp ungefär någonting liknande som förra året. Skall försöka bygga två rektanglar med ett vattendrag mellan, och några broar som binder ihop kör-ytorna. Det ser ut som det kan bli en liten del med 1/6-figurer/fordon/byggnader också (en liiiten byggnad i alla fall)
// Falcon
Vi får höras av lite närmare datumet, o kolla upp vad som skall fixas, jag tror mina broar på panzar banan i rya är för stora för att ta till mässan? denna gång så kan jag bidra med en blå presening, som kan likna vatten?
Hans K
Hans K
Panzar e Kul
Vilken tid ska vi deltagare vara där så att jag vet när det är dag att åka hemifrån?
Morgan
Morgan
sikta på att vara där mellan 0900 och 0930. Jag skall försöka att inte komma så sent som jag brukar
Skall ner på tisdag efter jobbet och börja lämna av lite prylar. Bygger det mesta på fredag eftermiddag. Bra om man kan ha en blå presenning i botten!
Broar och byggnader är också bra...
Skall ner på tisdag efter jobbet och börja lämna av lite prylar. Bygger det mesta på fredag eftermiddag. Bra om man kan ha en blå presenning i botten!
Broar och byggnader är också bra...
// Falcon
Jag tar med min bro.
Robert
Robert
Någon som kan hjälpa mig att synkronisera radiosändare med mottagare på plats i Aeroseum? Jag kommer inte ha ha tiden till det här hemma känner jag.
Morgan
Morgan
Här kommer lite bilder hur vi har byggt upp körytan denna gång, med lite blandade vagnar 1/16- 1/6.
Hans K
Panzar e Kul
Det är jätte snyggt
Super coolt
Bara skit att jag är sjuk
Robert
Super coolt
Bara skit att jag är sjuk
Robert
-
Deadbringer