Panzarbana i Rya
Re: Panzarbana i Rya
Snygga bilder Hans, kan knappt vänta tills det är min tur att köra över bron.
Robert
Robert
Kan bara hålla med! Snygga bilder, som lockar för körning med min nya vagn. Speciellt gillar jag bild "2"!
Bara att vänta på nästa helg (23-24/8) och bra väder! Förmodar att de flesta inte ger sig ut i blött väglag.
Bara att vänta på nästa helg (23-24/8) och bra väder! Förmodar att de flesta inte ger sig ut i blött väglag.
Ser bra ut med en ny bro! Angående träff den 23e/24e, så kan det bli lite svårt för mej. Lördagen kan ev funka, men söndagen går inte för min del. Jag får komma nästa gång ifall jag inte hinner denna gången. Mycket aktiviteter nu...!
// Falcon
Lördag ser bra ut för mig.
Robert
Robert
Skall vi avvakta lite o se vad det blir för väder på lördag, blir det inte regn, så kör vi på lördag.
Hans k
Hans k
Panzar e Kul
Nu har dom börjat att bygga nya hus på fälltet, effter föra bataljen!
Hans K
Panzar e Kul
Fina bilder Hans man blir sugen
Hoppas på bättre väder på Lördag ( regn är obra )
Ha en bra dag
Robert
Hoppas på bättre väder på Lördag ( regn är obra )
Ha en bra dag
Robert
Lite skraltig prognos för morgondagen! Tror ni att det blir lite brummande ändå?
Får nog vika ner mig tyvärr, vädret rår man inte på.
Får hoppas på bättre väder snart och att du vill ha oss hos dig igen Hans.
Ha en bra dag
Robert
Får hoppas på bättre väder snart och att du vill ha oss hos dig igen Hans.
Ha en bra dag
Robert
Verkar vara kört. Får hoppas på nästa gång. Som nybörjare vill jag övningsköra, och snacka panzar!
Conny.
Conny.
Är det någon som vill komma? så kör jag igång ca 10,00 vädret blir nog inte så dåligt enlig prognosen?? men men men man vet alldrig.
Hans K
Hans K
Panzar e Kul
Solen lyser på Rya i dag, så körning blir det en liten stund. 8,15
Hans K
Hans K
Panzar e Kul
Hoppas ni har det kul om det blir något brummande.
Jag hoppas på bättre väder nästa gång, det regnar om vartannat här hela tiden
Robert
Jag hoppas på bättre väder nästa gång, det regnar om vartannat här hela tiden
Robert
Då var det andra metinget avslutat, det blev inga deltagare tyvärr? vädret var bra, men vi får försöka igen med ett meating, där fler kan komma, Jag körde skälv i ca 2 timmar i bra väder, lite bilder på detta meating.
Ni som var där första mötet, minns ni stugan som stod där? den har vi nu tillgång till som en klubblokal eller som regnskydd, mekarbod, kaffebod, bra va. Hans K
Ni som var där första mötet, minns ni stugan som stod där? den har vi nu tillgång till som en klubblokal eller som regnskydd, mekarbod, kaffebod, bra va. Hans K
Panzar e Kul