insperations brist!!

Här diskuteras allt som har med radiostyrda stridsvagnar att göra!
Post Reply
pepppe75
Medlem
Medlem

insperations brist!!

Post by pepppe75 »

halloj alla panzers!!

vet inte riktigt vart jag ska börja,men har haft ett riktig helvetes år 2013 och lite in på 2014 och det kommer att sitta i ett bra tag till,jo
till saken,efter jag min bror min morbror och våran absoluta bästa vän trummis i vårat band och ww2 intresserad kom hem från 2013 års tankfest
gick han bort och lämnade jord livet,han gick bort strax en månad efter vi kommit hem,helt jävla för jävligt rent ut sagt,vi hade alldeles för mycket ogjort
bland annat en full längd skiva som blev färdig tryck och släppt efter hans bortgång.det var plannerat turne osv,han var oxå på gång att köpa 1:6 vagn.
så min insperation till att syssla med 1:6 och musik har ju inte varit så stor,men jag börjar få tillbaka lite glöd nu känner jag,så jag har absolut inte lämnat forumet
utan ni kommer få se mig här efter sommaren!!!!

ville bara berätta min situation lite kort. R.I.P Jensa!

det jag har sysslat lite med under året som lite terapi är att börjat samla lite ww2 militaria 1:1 prylar samt lite repro prylar så som hjälmar osv.

ha det gött alla så länge!! :) :)

Hans K
Veteran
Veteran

Re: insperations brist!!

Post by Hans K »

Hej! Det som du går igenom just nu tar tid att bearbeta, låt det ta den tid du behöver, jobba vidare i lagon tackt med det som du tycker e bäst för tillfället, så vi ses på Arsenalen 2015.

Hans K
Panzar e Kul

Morgan
Veteran
Veteran

Post by Morgan »

Aldrig kul att gå igenom sånt, har själv gått igenom att förlora två nära och kära kollegor ur samma arbetsgrupp genom oväntade dödsfall, så jag vet precis hur det är.

Men som Hans skriver, låt det ta den tid det tar att läka och återsamla krafterna i en takt som passar dig - ingen brådska.

Morgan

johan1
Veteran
Veteran

Post by johan1 »

Jag känner igen din situation, man har gått ner för räkning helt och hållet och har inte lust att göra någonting. :thumbdown:
Men som kollegorna säger: håll ut det kommer bättre tider
/Johan

pepppe75
Medlem
Medlem

Post by pepppe75 »

halloj!!

stort tack gubbar för eran positiva feedback!! det behövs ibland !! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :)

peppe!!