Håll till godo, lite pansarfilm från kompaniet...
http://youtu.be/KlWgpsnYjyY
Strv 122 - 3.Stridsvagnskompaniet, I19, Boden
Strv 122 - 3.Stridsvagnskompaniet, I19, Boden
“The bitterness of poor quality lingers long after the sweetness of the lowest price has faded“
"I have a fever ( and some severe back pains )now... and the only prescription is more tank building!" :twisted: :twisted: :twisted:
"I have a fever ( and some severe back pains )now... and the only prescription is more tank building!" :twisted: :twisted: :twisted:
Re: Strv 122 - 3.Stridsvagnskompaniet, I19, Boden
Snyggt filmat, och "mycket oväntat" att just Rammstein användes till en sån video (jag är naturlitvis ironisk).
Har funderat på att spara pengar till en Tamiya Leopard 2A6 och konvertera den till en Strv 122B. Men det lär nog ta sin lilla tid, särskilt med en liten hemma mitt i trotsåldern.
Nu är det försent pga. familj och min ålder men jag har redan bestämt mig: I nästa liv ska jag bli yrkesmilitär och pansarsoldat, punkt slut.
I det här livet får jag helt enkelt nöja mig med att bli hemvärnssoldat.
Morgan
Har funderat på att spara pengar till en Tamiya Leopard 2A6 och konvertera den till en Strv 122B. Men det lär nog ta sin lilla tid, särskilt med en liten hemma mitt i trotsåldern.
Nu är det försent pga. familj och min ålder men jag har redan bestämt mig: I nästa liv ska jag bli yrkesmilitär och pansarsoldat, punkt slut.
I det här livet får jag helt enkelt nöja mig med att bli hemvärnssoldat.
Morgan
Re: Strv 122 - 3.Stridsvagnskompaniet, I19, Boden
Filmen visar ju bara en liten del av arbetet, och bara det roliga =)
4 veckor putsa stridsvagn är inte lika kul =)
4 veckor putsa stridsvagn är inte lika kul =)
“The bitterness of poor quality lingers long after the sweetness of the lowest price has faded“