/Christoffer
Modell & Hobbymässa Aeroseum 2013
Re: Modell & Hobbymässa Aeroseum 2013
Jag fick lära mig på IPMS förut att en sådan där liten hydraulisk RC-grävmaskin kan kosta 80 tusen.
Så kostnaden för en Armortek var minsann inget märkvärdigt... Passa på att titta ordentligt ifall det dyker upp någon sådan dyrgrip - alltid skoj med fina grejer ju!
/Christoffer
/Christoffer
Hej,
Arrangören vill ha en frekvenslista på vilka radiofrekvenser vi kör på... Hade precis för mej att jag hade en lista från tidigare år, men jag kunde inte hitta den. Skriv gärna in i tråden vad ni har för något som ni tar med till mässan....
Själv kör jag nog mest med 2.4GHz, men några 40-MHz och en 27 MHz har jag nog också och kör med. Skall kolla upp frekvenserna...
Arrangören vill ha en frekvenslista på vilka radiofrekvenser vi kör på... Hade precis för mej att jag hade en lista från tidigare år, men jag kunde inte hitta den. Skriv gärna in i tråden vad ni har för något som ni tar med till mässan....
Själv kör jag nog mest med 2.4GHz, men några 40-MHz och en 27 MHz har jag nog också och kör med. Skall kolla upp frekvenserna...
// Falcon
Jag har en 2.4GHz och en "outlaw" 35MHz kanal 75 :twisted:
/Johan
Oups, glömde...2.4 GHz
Tack för frekvensinfo...! Skall ner till Aeroseum imorgon och ställa av lite byggnader. Lämnar in frekvenslistan då också. Fortfarande väldigt mycket kvar att göra... Slut på färg också. Hinner nog inte allt som jag har tänkt...
Att byggsäsongen alltid skall gå så fort...!
// Falcon
Montern börjar byggas upp....

Tre skopor jord på plats. Mycket jord kvar. Ställde ut några hus för att få en storleksreferens. Ytan är inte så stor, ca 45 kvadratmeter kanske. Det får funka...!

Tre skopor jord på plats. Mycket jord kvar. Ställde ut några hus för att få en storleksreferens. Ytan är inte så stor, ca 45 kvadratmeter kanske. Det får funka...!
// Falcon
Montern i princip färdig. Lite justeringar får vi göra imorgon bitti. jorden fastnar fint i banden på vagnarna. Det ser bra ut. Fina spår på betonggolvet också...
Bilder kommmer framöver. Måste ner och skruva ihop willysjeepen...
// Falcon
Den nästintill färdiga kör ytan med hus o jord.
Hans K
Panzar e Kul
Fantastiskt jobb!
En hel liten stad, ju!
/Christoffer
En hel liten stad, ju!
/Christoffer
-
Björn Johansson
- Veteran

Hej alla som var där
kul o se alla era tanks och lösningar ni hade gjort på dem
Hans ett stort tack till dig för en trevlig och intressant pratstund
snyggt jobbat
Robert
kul o se alla era tanks och lösningar ni hade gjort på dem
Hans ett stort tack till dig för en trevlig och intressant pratstund
snyggt jobbat
Robert
Här kommer litemer från mässan, som blev en välldigt lyckad tillställning mycket besökare med många trevliga pratstunder om tanks.
Hans K
- Attachments
-
- Resize of DSC00687.JPG (150.49 KiB) Viewed 2376 times
Panzar e Kul