Pansar-träffar i Stockholm

Här hittar du information om kommande träffar, samt bilder och filmer från tidigare arrangemang.
Björn Johansson
Veteran
Veteran

Re: Pansar-träffar i Stockholm

Post by Björn Johansson »

Ser ut att vara en rejäl yta för 1/16
kanske det kan bli en hörna över för
1/6 oxå :crazy: :P
Höres Mvh Björn

falcon
Medlem
Medlem

Post by falcon »

Tror inte det är några problem att få plats, även om alla på forumet skulle komma med alla sina fordon, figurer och byggnader i 1/6 och 1/16. Har för mej att jag såg en hiss också, så det går att få upp även tunga prylar utan att bryta ryggen...
// Falcon

Gabriel
Veteran
Veteran

Post by Gabriel »

Kul att det verkar vara fler intresserad. Tråkigt att jag inte får ändan ur vagnen och för sällan skriver på forumet.

Men vad sägs om att försöka styra upp någon form av träff i vår? Falcon, talade du med Arsenalen om lokalen eller var det bara ett spaningsfoto? Jag har inga problem att ta tag i och tala med Arsenalen.

Någon annan som har idé på lokal eller område att träffas på i Stockholmsområdet?
Mvh
Gabriel

falcon
Medlem
Medlem

Post by falcon »

Det var bara ett spaningsfoto, men jag pratade inte med någon (inte om en eventuell minipansarträff i alla fall... )
Har inte hört någonting från Aeroseum angående ev hobbymässa ännu. Finns inget på hemsidan, så det ser väl ut som att det inte blir någonting nästa år.
// Falcon