Micke heter jag och är spretans ny här på forumet.
Hur jag hamnade här...
Hur hamnade han här då lär ni tänka. Jo så här gick det till. Som pojke en gång i tiden så va ju Rc prylar bra häftigt och som många andra ungar hade jag mej en egen bil som jag nötte varm en tid tills jag sladdade ner för trappen i föräldrarnas kåk när pappa sov och skulle upp å jobba natt. Det var ingen vidare smart drag i mitt liv. Lika som många andra pojkar tyckte man att saker som förflyttade sej med larvband och kunde spränga byggnader va något fruktansvärt coolt. Att kombinera dom här två prylarna tänkte man inte alls på.
Men svara då...
Nu har pojken vuxit upp och börjar närma sej 30 sträcket i livet. Men hur hamnade jag här då? Han har ju fan inte svarat på frågan. Jo min kärring här hemma gjorde ett stooort misstag denna jul och köpte ett par Batteltanks åt mej. Jag vart 10 år på nytt och va helt galen av lycka. Efter många krigande stunder så kom man på att hinderbanor va bra mycket roligare och en gigantisk hinderbana i hela lägenheten byggdes. Flera timmar av slit och en kvart toookracande på banan med dom små tanksen så föddes iden att shit de lär ju finnas större saker.
Youtube...
Satt mej framför datorn i flera timmar å märkte vilka häftiga prylar det finns inom denna hobby. Fick snabbt upp ögonen för M41A3 Metall upg som värkar vara en riktigt fin pryl å bra å börja med. Denna har jag lagt som order i önskelistan inför den kommade födelsedagen om mindre en 20 dagar så nu har kärringen en bra anledning att jobba mycket extra för att behaga sin karl
Detta forum...
Detta forum Hittade jag för några dagar sedan efter ca 3 dagars internettittande på youtube och google om olika tanks.
Så nu är jag här i mängden med min okunskap