Det kommer en film längre fram, men så länge tycker jag att några bilder på Magnus superfina Hetzer kan få inleda årets Hässleholms-tråd. Fantastisk fin modell du fått till, Magnus, en fröjd att se den rulla!
Hässleholm 2024
- Erik
- Global Moderators

Hässleholm 2024
Hej och tack för en supertrevlig helg! Jag fick ju avvika redan på lördagen och missade artillerimuseet, som jag hörde var riktigt bra, särskilt för hugade Bkan-byggare! Hoppas kunna vara med nästa år i stället!
Det kommer en film längre fram, men så länge tycker jag att några bilder på Magnus superfina Hetzer kan få inleda årets Hässleholms-tråd. Fantastisk fin modell du fått till, Magnus, en fröjd att se den rulla!
Re: Hässleholm 2024
Ps. Ta o fråga samma fråga till Magnus om Kristianstad museum.
Undra om du får samma svar.
- Erik
- Global Moderators

Hejsan, nu finns en film från årets Hässleholmsträff på min Youtube-kanal!
https://youtu.be/G4MWQqu_cBY?si=ZfTSO__uNu0ElrMI
https://youtu.be/G4MWQqu_cBY?si=ZfTSO__uNu0ElrMI
Hallo fin film Erik igen. 
Ta en titt 12.31min in i filmen o titta på min Tiger's bandspänning vid körning.
Mycket hjälp bland annat av Christoffer för att få till detta.
Spårar 100% i sidled, plus att jag har lätta aluminium länkar som hänger ner fint.
Hade inte klarat detta utan hjälp av Christoffer, räddaren i nöden. Stort tack till dig.
Robert
Ta en titt 12.31min in i filmen o titta på min Tiger's bandspänning vid körning.
Mycket hjälp bland annat av Christoffer för att få till detta.
Spårar 100% i sidled, plus att jag har lätta aluminium länkar som hänger ner fint.
Hade inte klarat detta utan hjälp av Christoffer, räddaren i nöden. Stort tack till dig.
Robert
Tack, Robert!
Vilken höjdarfilm, Erik!
//
Vilken höjdarfilm, Erik!
//