Panzarbana i Rya
-
Christer 2a6
- Veteran

Re: Panzarbana i Rya
Jag packar med mitt tält försäkerhets skull.
Robert
Robert
med ett antal tällt, skulle vi ju klara lite regn, vikan ju även använda boden till att vara i om det skulle bli för blött.
Hans K
Hans K
Panzar e Kul
Jag tar med ett tält också
Väderprognosen ser inte så bra ut nu men det kan ju ändra sig på en vecka. Jag tar med tält.
Hatar att komma med negativa budskap, hoppas de har fel om Lördagen.
Robert
Robert
Prognosen just nu på lördag ser dyster ut, vi får hoppas på bätring dom närmaste dagarna.
Hans K
Hans K
Panzar e Kul
Gnällspik!
Det ser redan bättre ut: Om det ska bli succé, måste det få vara osäkert in i det sista och genrepet vara en katastrof, så att viljan är på topp!
Det är i sådana här lägen som plast och aluminium visar sin styrka över stål, som rostar!
Det ser redan bättre ut: Om det ska bli succé, måste det få vara osäkert in i det sista och genrepet vara en katastrof, så att viljan är på topp!
Det är i sådana här lägen som plast och aluminium visar sin styrka över stål, som rostar!
Vi håller tummarna, och 3 tält har vi ju tillsammans bland oss.
Robert
Robert
Det är ju bra med tällt, men att köra i regn är ingen höjdare !
men vi får vänta med besked in i det sista om vi skall köra eller inte.
Hans K
men vi får vänta med besked in i det sista om vi skall köra eller inte.
Hans K
Panzar e Kul
Prognosen nu visar en enda lång regnskur som varar hela dagen
Hans K
Hans K
Panzar e Kul
Det finns ingen större lokal att låna en stund ?
Ja, det här blir bara värre. Först såg det ut som att det skulle regna hela veckan UTOM i helgen. Det har glidit över till att bli tvärtom... Inte ens söndag funkar ju som reservdag längre.
- Erik
- Global Moderators

Ja, det här ser inte ljust ut. Naturligtvis hoppas vi in i det sista, det vill säga i morgon fredag, på att lördagen ser bättre ut, men i annat fall - är det något som hindrar att vi bokar om till nästa helg istället? Ser betydligt mer lovande ut då.
//E
//E