ModellExpo 08-Open 2011, 12-13/3 2011
ModellExpo 08-Open 2011, 12-13/3 2011
Jag skulle vilja hälsa er alla välkomna till årets Modellevenemang : ModellExpo 08-Open 2011.
http://www.ipmsstockholm.se/wp/
Det kommer dock inte att vara specifikt något bord för R/C vagnar men för den som har lust
att visa upp och/eller köra så hör av er till mig så får vi se vad vi hittar på!
Det kommer i alla fall en nästan riktig stridsvagn från Arsenalen!
mvh
Mats Stråhle
Event Master
ModellExpo 08-Open 2011
http://www.ipmsstockholm.se/wp/
Det kommer dock inte att vara specifikt något bord för R/C vagnar men för den som har lust
att visa upp och/eller köra så hör av er till mig så får vi se vad vi hittar på!
Det kommer i alla fall en nästan riktig stridsvagn från Arsenalen!
mvh
Mats Stråhle
Event Master
ModellExpo 08-Open 2011
-
Björn Johansson
- Veteran

halloj!!
måste säga att det har varit super roligt,o det är inte sista gången
jag åker på panzar gig
vill passa på oxå tacka christoffer carlfors,per sonnervik,mats stråle,o grabbarna från
arsenalen,för en riktigt trevlig dag med lika sinnade
här är några bilder från modell expo 08 2011.

ha det gött så länge
måste säga att det har varit super roligt,o det är inte sista gången
jag åker på panzar gig
arsenalen,för en riktigt trevlig dag med lika sinnade
här är några bilder från modell expo 08 2011.

ha det gött så länge
Hej allihopa,
Kan bara instämma med Christopher och Peppe - det var verkligen kul. Kul att se stora metallmodeller på IPMS, tack vare Mats Stråhle, kul att träffa Peppe och Cristopher (igen) och titta på/snacka byggen och kul att se intresset av modellerna.
Det ser ut som det skulle kunna bli en ny "träff" av stora modeller i samband med invigningen av nya pansarmuseet Arsenalen 17/6, vi får se hur många det blir.
/Per
Kan bara instämma med Christopher och Peppe - det var verkligen kul. Kul att se stora metallmodeller på IPMS, tack vare Mats Stråhle, kul att träffa Peppe och Cristopher (igen) och titta på/snacka byggen och kul att se intresset av modellerna.
Det ser ut som det skulle kunna bli en ny "träff" av stora modeller i samband med invigningen av nya pansarmuseet Arsenalen 17/6, vi får se hur många det blir.
/Per
Hej alla,
Vilken fin reklam för det vi håller på med, mycket bra gjort!
Säkert många som läst och vet att det finns tanks i 1:6 men att se en i verkligheten är en WOW-upplevelse för all som gillar stridsfordon oavsett skala.
Hoppas ni tipsade om vårt forum.
Förstår att det var körförbud inne på det där fina trägolvet...
En till träff på Arsenalen låter utmärkt då får ni impa på Kungen, kanske han vill provköra?
Tyvärr bor man ju inte i krokarna
men någon gång i framtiden kommer också jag att vara med och ställa ut.
Det lovar jag.
Finns det mer bilder?
Mvh
Kent
Vilken fin reklam för det vi håller på med, mycket bra gjort!
Säkert många som läst och vet att det finns tanks i 1:6 men att se en i verkligheten är en WOW-upplevelse för all som gillar stridsfordon oavsett skala.
Hoppas ni tipsade om vårt forum.
Förstår att det var körförbud inne på det där fina trägolvet...
En till träff på Arsenalen låter utmärkt då får ni impa på Kungen, kanske han vill provköra?
Tyvärr bor man ju inte i krokarna
Det lovar jag.
Finns det mer bilder?
Mvh
Kent
Det är vi som får tacka!
Hej på er!
Vi från IPMS Stockholm ber att få tacka för Peppes initiativ att höra av sig till mig.
Sen hakade ju Christoffer på och det blev ju skitbra.
Jag är inblandad i invigningen av Arsenalen på modellsidan så att säga och jag skulle vilja att de som har möjlighet/lust att eventuellt delta i uppvisningar under invigningen 17-18-19/6 i år hör av sig till mig: mats009@gmail.com.
Det går inte i nuläget att garantera en uppvisning då invigningen är på planeringsstadiet men huvudgeneralen kpn Stefan Karlsson är starkt smittad av modellpansarfeber så vore det sjutton om det inte blev ngt!
Återigen stort tack till Peppe och Christoffer för deras medverkan i ModellExpo 08-Open 2011.
Jag inbjuder härmed till nästa års upplaga av ModellExpo att komma dit, titta och om ni vill så visar vi gärna upp era vagnar.
mvh
Mats Stråhle
Event Master ModellExpo 08-Open
Vi från IPMS Stockholm ber att få tacka för Peppes initiativ att höra av sig till mig.
Sen hakade ju Christoffer på och det blev ju skitbra.
Jag är inblandad i invigningen av Arsenalen på modellsidan så att säga och jag skulle vilja att de som har möjlighet/lust att eventuellt delta i uppvisningar under invigningen 17-18-19/6 i år hör av sig till mig: mats009@gmail.com.
Det går inte i nuläget att garantera en uppvisning då invigningen är på planeringsstadiet men huvudgeneralen kpn Stefan Karlsson är starkt smittad av modellpansarfeber så vore det sjutton om det inte blev ngt!
Återigen stort tack till Peppe och Christoffer för deras medverkan i ModellExpo 08-Open 2011.
Jag inbjuder härmed till nästa års upplaga av ModellExpo att komma dit, titta och om ni vill så visar vi gärna upp era vagnar.
mvh
Mats Stråhle
Event Master ModellExpo 08-Open