Kärrlördagen Habo 29 april

Här hittar du information om kommande träffar, samt bilder och filmer från tidigare arrangemang.
Post Reply
Morgan
Veteran
Veteran

Kärrlördagen Habo 29 april

Post by Morgan »

Jag tänkte göra reklam för vårt forum och vårt lilla gäng i Habo utanför Habo Hobby på Kärrlördagen den 29 april. Det är just för såna tillfällen som jag beställde tre Minipansar-t-tröjor. En av dem tänkte jag ha på mig.

Jag tänkte delta med min 1:16 Panther-vagn. Och jag tänker mig att fler stridsvagnar i samma skala är välkomna.

Det kommer att ske tillsammans med radiostyrda bilar, som också kommer att köra där.

Morgan

Hans K
Veteran
Veteran

Re: Kärrlördagen Habo 29 april

Post by Hans K »

Var ligger detta ställe, är det ute eller inne, tider för körning,

Hans K
Panzar e Kul

Morgan
Veteran
Veteran

Post by Morgan »

Det ligger på Elektrikergatan i Habo (Habo Hobby, se deras hemsida för en mer exakt adress, det är precis innan 30-zonen när man kommer ifrån Jönköping-hållet) och det är utomhus. De kör 9-13 och jag kommer att vara där redan vid 8 eller så så att jag slipper svårigheter att få parkering.

De kommer att ha en laddningsstation på plats fick jag veta igår och huvudsakligen är det som sagt radiostyrda bilar.

Jag kan köra förbi där på onsdag, då det är skitmycket idag för mig, och fråga hur många radiostyrda stridsvagnar det finns plats för. Jag tar som sagt med mig min 1:16-Panther, som verkligen behöver luftas. Det var länge sedan jag körde den nu.

Jag återkommer.

Vänligen, Morgan

Morgan
Veteran
Veteran

Post by Morgan »

Vi är välkomna med flera rc-tanks, även stora bamsingar i skala 1:6. Det ska finnas plats att köra på.

Kvart över åtta, halv nio är en lagom tid att vara där.

Vänligen, Morgan

mrTyko
Veteran
Veteran

Post by mrTyko »

Lessen Morgan, lite nära inpå.
Jag hade behövt lite längre framförhållning.

Robert

Morgan
Veteran
Veteran

Post by Morgan »

Jag fick själv reda på det i helgen som var. Jag gör lite reklam för vårt forum i alla fall.

Vänligen, Morgan