Panzarbana i Rya
-
Waaarmachine
- Ny Medlem

Re: Panzarbana i Rya
Hur körs detta?
IR? BB?
IR? BB?
Skulle vara häftigt om den bilen kom till Rya
men,vem vet! Med dagens kamerateknik och kanonfina modeller, så möjligen, en 1/16 stridsvagn inkörd i en
1/4 bil
1/4 bil
Ha, ha Hans!
Du är en man full av överraskningar, men den där går vi inte på!
Det där är ett ekipage från Tyskland, inget annat!
Men rätt vad det är, så har du förstås snickrat ihop nåt!
/Christoffer
Du är en man full av överraskningar, men den där går vi inte på!
Det där är ett ekipage från Tyskland, inget annat!
Men rätt vad det är, så har du förstås snickrat ihop nåt!
/Christoffer
-
Waaarmachine
- Ny Medlem

Om jag kan komma loss var är det för adress å så? Eller tar man det via meddelande? Vilken tid och hur länge?
Skall försöka trolla bort barnen bara....
/Johan
Skall försöka trolla bort barnen bara....
/Johan
Kör motorväg 40 mot Borås, ta av till flygplattsmotet, sväng ner mot Härryda, ca 1 km, sväng Höger på Härrydavägen, kör 3,4 km, vid busshållsplatts BUAKJÄRNSVÄGEN SVÄNG VENSTER , kör 100m, Famme. GPS N57¤ 41,908´ E012¤ 21,976`
Vill du ha lite mer info? sänd mig ett PM. Vi startar vi 10,00 ca håller på så länge det är kul.
Hans K
Vill du ha lite mer info? sänd mig ett PM. Vi startar vi 10,00 ca håller på så länge det är kul.
Hans K
Panzar e Kul
Ang vädret, det ser ut att bli regnskurar o uppehåll, blandat väder med andra ord! Skulle det regna för mycket kan vi ju vara i stugan o prata tanks. Jag är på platts vid 10,00 tiden. ta med kaffe o liknande varm dryck.
Hans K
Hans K
Panzar e Kul
Har varit sjuk hela veckan med feber och skit så jag kommer tyärr inte.
Det är 3:e gången som jag tänkt komma och köra, men det verkar som gud är emot mig
Det är 3:e gången som jag tänkt komma och köra, men det verkar som gud är emot mig
/Johan
Krya på dig Johan
Bätte lycka nästa gång.
Robert
Bätte lycka nästa gång.
Robert
Det ser ut att bli regn hela dagen!!! så det blir nog inte någon körning på banan, men om vi vill träffas o prata tanks några timmar, så är ju inte det fell häller. vi har ju stugan att vara i.
Hans K
Hans K
Panzar e Kul
Jag dyker upp i alla fall. Tar med willysjeepen och några vagnar, ifall det blir något tillfälle till körning. Tar med tornet till stuarten också..! Hjulsidorna till din släpkärra är lastade i willysens baksäte. Kan alltid planera lite inför hobbymässan också, om vi har tid över...
// Falcon
Det låter bra, är det fler som vill komma så är det inga problem, vi får väll köra mellan skurarna, om det nu blir skurar
Hans k
Hans k
Panzar e Kul
Kommer också! Känner för lite brum och studier av era Jeepar