Hej!
Nu är det dags igen för ModellExpo 08-Open 2012! http://www.modellexpo08-open.se/wp/
Som de minnesgoda kommer ihåg så var det några stycken från era ranker som
besökte oss 2011 och hade med sina vagnar för uppvisning och informationsutbyte.
Det här vill vi gärna upprepa så härmed bjuder vi in alla som har lust att komma
med sina vagnar så fixar vi plats för er.
Ni får också gärna ta med er annat som hör till hobbyn: figurer, bilar och annat kul!
Kolla med bl.a. Peppe om vad han tyckte om tillställningen!
För mer info kontakta mig; Mats Stråhle på
mats009@gmail.com
070-7226615
Väl mött!
Välkomna till ModellExpo 08-Open 2012
Re: Välkomna till ModellExpo 08-Open 2012
halloj Mats!!
jag kan tyvärr inte infinna mig detta år på modelexpo av några anledningar,bland annat att jag har rammlat omkull och har fått en spricka i armbågen,kan inte röra den överhudtaget
så jag är sjukskriven i två veckor nu,och mitt andra problem var att få tag på bil o någon som kör.mycket tråkigt tycker jag,men kommer att vara där till nästa år.
och till alla er andra här på forumet som bor närliggande och är sugna TVEKA INTE!!! det var super kul förra året och jag kan varmt rekomendera att åka dit,både 1/16 o 1/6 panzers
det är bara kontakta Mats han löser det mesta och super trevlig och bra att ha att göra med
hoppas att några eller någon kan ta sig dit o suporta vårat minipansar forum i år
ha det gött så länge.
mvh peppe.
jag kan tyvärr inte infinna mig detta år på modelexpo av några anledningar,bland annat att jag har rammlat omkull och har fått en spricka i armbågen,kan inte röra den överhudtaget
så jag är sjukskriven i två veckor nu,och mitt andra problem var att få tag på bil o någon som kör.mycket tråkigt tycker jag,men kommer att vara där till nästa år.
och till alla er andra här på forumet som bor närliggande och är sugna TVEKA INTE!!! det var super kul förra året och jag kan varmt rekomendera att åka dit,både 1/16 o 1/6 panzers
det är bara kontakta Mats han löser det mesta och super trevlig och bra att ha att göra med
hoppas att några eller någon kan ta sig dit o suporta vårat minipansar forum i år
ha det gött så länge.
mvh peppe.