Erbjudes: Svarv-, fräs-, och verkstadshjälp

Fynda, sälj, skänk, tipsa eller dela med dig av överflödiga delar!
Post Reply
User avatar
Peter
Medlem
Medlem
Posts: 335
Joined: August 28th, 2008, 5:16 am
Location: Boden

Erbjudes: Svarv-, fräs-, och verkstadshjälp

Post by Peter »

Tjena
I brist på pengar och tid till mitt eget projekt har jag istället spenderat massa pengar och tid på att utveckla min verkstad.

Jag kommer mycket väl ihåg när jag började med mina egna projekt hur jag önskade att jag hade tillgång till svarv och fräs för "den där lilla prylen".

Jag erbjuder därför hjälp att förverkliga idéer som ni har, givetvis mot en ringa betalning för min tid samt materialet (och ev frakt).

Jag har svarv och fräs med rundmatningsbord och lite annat smått och gott.

Jag kommer inte ha möjlighet att svarva 16 exakt likadana bärhjul eller fräsa 48 st små hållare för extrapansar utan ser framför mig enstaka detaljer eller serier upp till 4 - 5 delar beroende på komplexitet.

Pga jobb, familj och samtidiga universitetsstudier :mrgreen: kanske jag inte kan tillgodose alla förslag men det hoppas jag det finns förståelse för.

Hör av er på mail pansartekniker@gmail.com med eran idé, gärna med en ritning, så får vi se om vi kan åstadkomma något.

/ Peter
“The bitterness of poor quality lingers long after the sweetness of the lowest price has faded“

"I have a fever ( and some severe back pains )now... and the only prescription is more tank building!" :twisted: :twisted: :twisted: