JagdPanzer IV, 1/10 ala Hagberg
Re: JagdPanzer IV, 1/10 ala Hagberg
Snyggt. Just livslängden på länkarna är jag lite orolig på min men det är bra att går något sönder kan man skriva ut en ny.
/Niclas
/Niclas
Tack. Jag har bråkat med min JagdPanthers bandplattor i ett år och nu äntligen verkar jag hittat rätt. De är designade en Erik till min pågående 1/6 JagdPanther och helt sonika nedskalade till 1/10.
Till denna JagdPanzer IV har jag gjort vad jag kunnat för att biffat till från början.
Min kära fru har målat verktygen till vagnen.
Det är säkert fel färg då jag gissar att allt var grönt eller brunt men det skiter jag i, detta är snyggare.
Det är säkert fel färg då jag gissar att allt var grönt eller brunt men det skiter jag i, detta är snyggare.
Snyggt målat
Tycker själv det är skit svårt att måla trä så det ser bra ut.
Robert
Tycker själv det är skit svårt att måla trä så det ser bra ut.
Robert
Madde tackar.
Nu har arsenalen hemma fått en välbehövlig uppdatering. Min gamla Spektrum dx6i får hamna i skuggan av denna:
(Radion. Inte vågen)
Nu har arsenalen hemma fått en välbehövlig uppdatering. Min gamla Spektrum dx6i får hamna i skuggan av denna:
(Radion. Inte vågen)
- Erik
- Global Moderators
Härligt!
Se där ja, gött för dig Martin
Robert
Robert
Snygga verktyg!
Martin
Another beauty of 1/10 scale! Lovely Jagdpanzer 4! If I didn't have a ton of 1/6 scale I would be making these all day. So nice and so many to choose from! Karlos has been busy!
I agree with your technique for increase strength of links! Nice work!
Cheers,
Bob
Another beauty of 1/10 scale! Lovely Jagdpanzer 4! If I didn't have a ton of 1/6 scale I would be making these all day. So nice and so many to choose from! Karlos has been busy!
I agree with your technique for increase strength of links! Nice work!
Cheers,
Bob