Första bygget, ISU-152k

Har du inte tid för en byggtråd? Beskriv ditt pågående projekt här!
cahlfors
Veteran
Veteran
Posts: 1812
Joined: December 5th, 2008, 5:52 pm
Location: Stockholm/Vallentuna

Re: Första bygget, ISU-152k

Post by cahlfors »

Trist med sjukdom på sommaren, men bra - då inkräktar det inte på byggsäsongen! :mrgreen:

Vad fint resultat det har blivit!
Hoppas att få se den! :D

//

User avatar
Jens.Igevik
Medlem
Medlem
Posts: 21
Joined: December 2nd, 2024, 8:28 am
Location: Norrtälje

Re: Första bygget, ISU-152k

Post by Jens.Igevik »

Tanken var att göra ett "nybygge" men det är för roligt med rostfärg xD.
Efter detta så kommer en hel del "nedsmutsning".
Attachments
IMG_20251010_182348.jpg
IMG_20251010_182341.jpg
IMG_20251010_182337.jpg
BL-10, when you want to take out the tank that's hiding behind the other tank.

User avatar
mrTyko
Site Admin
Site Admin
Posts: 2747
Joined: April 20th, 2012, 8:24 pm
Location: Oskarström

Re: Första bygget, ISU-152k

Post by mrTyko »

Klart trevlig :thumbup:

Hagberg
Medlem
Medlem
Posts: 402
Joined: March 3rd, 2022, 1:26 am

Re: Första bygget, ISU-152k

Post by Hagberg »

Snygg!! Jag är barnsligt förtjust i både SU 152 och ISU 152.

Hagberg
Medlem
Medlem
Posts: 402
Joined: March 3rd, 2022, 1:26 am

Re: Första bygget, ISU-152k

Post by Hagberg »

Snygg!! Jag är barnsligt förtjust i både SU 152 och ISU 152.

RC_BobM
Medlem
Medlem
Posts: 136
Joined: March 30th, 2024, 9:10 pm

Re: Första bygget, ISU-152k

Post by RC_BobM »

Very nice looking beast! It came out very good.
Bob

casca
Medlem
Medlem
Posts: 21
Joined: October 18th, 2024, 4:25 pm

Re: Första bygget, ISU-152k

Post by casca »

Riktigt snyggt. :)

Christer 2a6
Veteran
Veteran
Posts: 1111
Joined: July 31st, 2016, 6:13 pm
Location: Umeå

Re: Första bygget, ISU-152k

Post by Christer 2a6 »

Nice.!!!!
Christer2a6 umeå