Någon som ska handla från rctank.de?
Någon som ska handla från rctank.de?
För isåfall så skulle jag vilja vara med och beställa.
Denna KV-1:a
http://www.rctank.de/product_info.php?c ... cts_id=626
Skriv i tråden eller PM:a.
Denna KV-1:a
http://www.rctank.de/product_info.php?c ... cts_id=626
Skriv i tråden eller PM:a.
Legitimerad tråddödare.
Har du någon bild på hur den plåten ser ut johan?
Jag fick min KV-1:a idag men jag har inte kunnat prova den. Den var redan trasig... bra kvalitet på HL's grejer nuför tiden...
Det verkar som om någon montör har varit lite för ivrig med skruvmejslen när den skulle spänna det främre hjulet..
Snyggt va?

Jag fick min KV-1:a idag men jag har inte kunnat prova den. Den var redan trasig... bra kvalitet på HL's grejer nuför tiden...
Det verkar som om någon montör har varit lite för ivrig med skruvmejslen när den skulle spänna det främre hjulet..
Snyggt va?

Legitimerad tråddödare.
Jag köpte en KV-1 från Asiatam helt kovu.Vana, armar, hjul, växlar 3-1 och jag är mycket rad.Tank m och ca 6,5 kg.
Tank i metallen super.Uz annan vill ha.
Koupil jsem KV-1 od Asiatam kompletně v kovu.Vana,ramena,kola,prevody 3:1 a jsem velmi rad.Tank ma asi 6,5 kg.
Tank v kovu je super.Uz jiny nechci .
Tank i metallen super.Uz annan vill ha.
Koupil jsem KV-1 od Asiatam kompletně v kovu.Vana,ramena,kola,prevody 3:1 a jsem velmi rad.Tank ma asi 6,5 kg.
Tank v kovu je super.Uz jiny nechci .
Johan
Jo jag vet att den inte kan fixa det som har hänt på min. Men jag skulle vilja se en bild på ungefär hur den plåten ser ut så jag kan göra en egen så att jag slipper att växellådorna ska lossna senare.
Jag har mailat radiostyrda modeller om problemet, men dom har inte hunnit svara än.
Jo jag vet att den inte kan fixa det som har hänt på min. Men jag skulle vilja se en bild på ungefär hur den plåten ser ut så jag kan göra en egen så att jag slipper att växellådorna ska lossna senare.
Jag har mailat radiostyrda modeller om problemet, men dom har inte hunnit svara än.
Legitimerad tråddödare.