Hej jag glömde att skriva en presentation, så dåligt av mig! Jag är passar då på här.
Jag är iallafall en någorlunda ung man med ett kanske lite för stort intresse av pansarfordon, och då stridsvagnar i synnerhet. Jag har arbetat ett antal år i försvarsmakten en sväng i boden, men större delen på P4 i Skövde. Först som allmänt pansarslusk på pansarskytte, men stridsvagnar är ju min grej så bytte över till Wartofta och blev laddare på Strv 122.
Efter att ha gjort det drygt 1 år blev det 6 månader i Mali som förare på Galten och sen hem igen för att skola om mig till strv-skytt vilket jag var tills jag tog en T-tjänst och flyttade hem till Göteborg igen då min förste son väntades till världen.
Just nu studerar jag för att öka mina kompetenser inom automatik och robotik, annars är det att fostra min nu 2-årige son till att en dag bli en hederlig pansarbasse själv (eller vad han nu önskar).
Har inte mycket erfarenhet av just RC utan har en trött 1/16 heng long abrams, men sparar nu ihop för att ta steget till en 1/6 armortek en vacker (och dyr) dag.
Annars är mest min bakgrund kring modellbyggande.
Antar att det var enkelt beskrivet av de senaste årens bestyr. Tackar så länge och ska bli kul att komma in i detta intresse.
//PansarBassen
Föredetta pansarbasse
Moderator: Erik
Re: Föredetta pansarbasse
Hej och välkommen!

Hej och jätte skoj att du hittade hit till oss.
Robert
Robert
Hej och välkommen till forumet, här kan du säkert hitta vad du söker.
Hans K
Hans K
Panzar e Kul
-
Björn Johansson
- Veteran

Välkommen du har hittat helt rätt.
Här finns det många fantastiskt duktiga personer som konstruerar och bygger pansar modeller.
Här finns det många fantastiskt duktiga personer som konstruerar och bygger pansar modeller.
Höres Mvh Björn
- Erik
- Global Moderators

Tack för en trevlig presentation och välkommen till forumet! Kul att utöka hjälteskaran från P4. 
Kul med nya bekantskaper välkommen