Kul att du intresserar dig av skala ryskt 1/16 Kul med ryskt. Jag säger som Jake, Heng Long har släppt en KV-1 och den verkar bli riktigt prisvärd. Priset kommer vara ungefär samma som alla andra deras vagnar, dvs 1000-2000kr beroende på återförsäljare.
tackar så mycker för alla svar, har nu läst lite på detta forum, ni skall ha en träff i Maj, är det sant?
Vart?
Vilken tid?
Får man komma å titta?
Vill ni ha en mindre pubicetet isf hur vet man vart man skall åka, jag hittar inte någon stanns där det finns en väg beskrivning, eller adress.
Hoppas det löser sig å tack för att jag får vara här.
Jaha då var man medlem på ytterligare ett forum då.
Fredrik, 36 årig östgöte med sambo och barn. Jobbar inom psykiatrin och spenderar den fritid jag har med diverse "gröna" aktiviteter. Hemvärn, skytte, överlevnad osv. Är sedan många år modellbyggare (har mest byggt styrénpansar i 1/300 så 1/16 är gigantiskt) och impulsköpte en Heng Long Tiger I förra sommaren. Målade upp och sålde den för att sedan köpa en Panther osedd. Sedan besvikelsen lagt sig har jag försökt få vagnen att bli lite mer lik förlagan. Gillar egentligen moderna vagnar bäst men tyskt och ryskt pansar från WWII är ju inte helt fel heller :twisted:
Show me a good loser and I'll show you a LOSER!
//David Brent
Hei !
Jeg heter Kaare og bor i Oslo, Norge. Gillar rc tanks, har to stycken. Er också på forum i Norge, Australia och USA.
Blir interesant å prøve i Sverige också. Gratulerer med dagen Sverige !