Youtube om KingTiger
https://www.youtube.com/watch?v=vCgdYHatDqw
Search found 2747 matches
- May 16th, 2025, 2:04 pm
- Forum: Pansarhistoria
- Topic: Youtube om KingTiger
- Replies: 1
- Views: 1594
- May 14th, 2025, 4:32 pm
- Forum: Mässor och hobbyträffar
- Topic: Bana i Borås Bemås
- Replies: 34
- Views: 3193
Re: Bana i Borås Bemås
Vi kör sista helgen i Maj igen, alla ä välkomna.
Ta med nått o slänga på grillen samt drick, nått oköra med om man vill det.
Samt ett gött o glatt humör är inte fy skam.
Ha det Gött
Robert
Ta med nått o slänga på grillen samt drick, nått oköra med om man vill det.
Samt ett gött o glatt humör är inte fy skam.
Ha det Gött
Robert
- May 14th, 2025, 12:28 pm
- Forum: Pågående projekt
- Topic: Nytt på G
- Replies: 55
- Views: 5045
Re: Nytt på G
Kan inte annat än hålla med föregående.
Robert
Robert
- May 10th, 2025, 8:36 pm
- Forum: Mässor och hobbyträffar
- Topic: Bana i Borås Bemås
- Replies: 34
- Views: 3193
Re: Bana i Borås Bemås
Vi var på banan Fredag/Lördag. Stort tack till Jimmy som kom men byggmaterial, nu ska klubbstuga byggas. :thumbup: Jim gjort hus o Jimmy gjutit draktänder. Jim också fixat ny grillplats. :clap: Ps. Min "nya" Tiger är jag super nöjd med. (Förutom att föraren är lite blind) Robert 85e52961-10a2-4903-8...
- May 7th, 2025, 6:08 pm
- Forum: Mässor och hobbyträffar
- Topic: Panzarbana i Rya
- Replies: 693
- Views: 105602
Re: Panzarbana i Rya
Den gör sig bra i terrängen.
Om den vill ha kompisar att köra med så är den välkommen till Borås i helgen.
Min lilla Tiger har fått sig en liten översyn, samt de nya stålbanden ska testas och invigas.
Robert
Om den vill ha kompisar att köra med så är den välkommen till Borås i helgen.
Min lilla Tiger har fått sig en liten översyn, samt de nya stålbanden ska testas och invigas.
Robert
- May 5th, 2025, 8:42 pm
- Forum: Pågående projekt
- Topic: Swimmvagen skala 1/6
- Replies: 18
- Views: 2347
Re: Swimmvagen skala 1/6
Ja jösses här har det hänt grejjer.
Kommer bli en cool vagn Magnus.
Robert
Kommer bli en cool vagn Magnus.
Robert
- May 5th, 2025, 8:40 pm
- Forum: Mässor och hobbyträffar
- Topic: Inbjudan till en träff i Hälsingland.
- Replies: 12
- Views: 1380
Re: Inbjudan till en träff i Hälsingland.
Tack för trevliga bilder, hoppas ryggen är bättre till nästa gång.
Robert
Robert
- May 4th, 2025, 5:46 pm
- Forum: Mässor och hobbyträffar
- Topic: Inbjudan till en träff i Hälsingland.
- Replies: 12
- Views: 1380
Re: Inbjudan till en träff i Hälsingland.
Kul att ni hade det bra
- April 28th, 2025, 3:41 pm
- Forum: Köp, sälj eller byt
- Topic: till salu Tiger 1 armortek 1/6 2012
- Replies: 7
- Views: 1239
- April 27th, 2025, 11:43 am
- Forum: Mässor och hobbyträffar
- Topic: Hobbymässa Aeroseum 2025
- Replies: 15
- Views: 2022
Re: Hobbymässa Aeroseum 2025
Super video Erik.
Massor med kul att titta på, hörde ju tyvärr inget av vad du sa i mikrofonen.
Jösses va det brummade.
Robert
Massor med kul att titta på, hörde ju tyvärr inget av vad du sa i mikrofonen.
Robert
- April 26th, 2025, 7:42 pm
- Forum: Mässor och hobbyträffar
- Topic: Bana i Borås Bemås
- Replies: 34
- Views: 3193
Re: Bana i Borås Bemås
Vi kör igen till helgen 25-27 april. Samma koncept som förra gången, dvs man tar med sig det man vill lägga på grillen och sådant man vill dricka till. :D Jag åker ner på fredagen. Vi ställer in detta - det är visst bara jag som kan. :crazy: // Det gick bra idag, i Borås. Ingen körning. Men årsmöte...
- April 23rd, 2025, 11:10 am
- Forum: Pågående projekt
- Topic: Nytt på G
- Replies: 55
- Views: 5045
Re: Nytt på G
Snyggt jobbat Björn 
- April 21st, 2025, 9:09 pm
- Forum: Mässor och hobbyträffar
- Topic: Bana i Borås Bemås
- Replies: 34
- Views: 3193
- April 19th, 2025, 1:53 pm
- Forum: Byggtrådar - stridsvagnar större än 1:16
- Topic: Hallå Ja!
- Replies: 324
- Views: 41289
Re: Hallå Ja!
HaHa kul beskrivning av ditt jobb Björn.
Vi ses snart igen.
Robert
Ps. Det är ju inte alla som har en verkstads pluton som reparerar o servar sina vagnar.
Vi ses snart igen.
Robert
Ps. Det är ju inte alla som har en verkstads pluton som reparerar o servar sina vagnar.
- April 18th, 2025, 2:23 am
- Forum: Mässor och hobbyträffar
- Topic: Bana i Borås Bemås
- Replies: 34
- Views: 3193
Re: Bana i Borås Bemås
En liten video ifrån mig också, kan ej mäta mig med de andra Mästarna i gruppen.
Bara titta o njut, vi hade super kul.
Plus tack de de vänner som kom o hälsade på oss, som ej är med på bild eller video.
https://www.youtube.com/watch?v=PsChjGMBpAQ
Bara titta o njut, vi hade super kul.
Plus tack de de vänner som kom o hälsade på oss, som ej är med på bild eller video.
https://www.youtube.com/watch?v=PsChjGMBpAQ
