Hej, som jag nämnt så har vi fått en inbjudan till P7:s kamratförening, datum oklart i dagsläget, men skapar ändå en tråd om det.
De är väldigt intresserade av att vi kommer och visar upp våra modeller, som Sten gjorde under ett tillfälle sommaren 2023. Det kan också bli förevianing av deras museivagnar, till exempel en Centurion, en Strv 103 och en PBV302. Jag återkommer med mer info när detaljerna klarnar!
P7 kamratförening - 10 augusti 2024
- Erik
- Global Moderators

Re: P7 kamratförening
Uppdatering: datum ser ut att bli den 10 augusti! Vi pratar mer om detta på tisdagens möte!
Bifogar också bilder från P7:s kamratförenings tidning, bland annat på när Sten var där i början på september 2023, så får ni en uppfattning av hur det ser ut.
Bifogar också bilder från P7:s kamratförenings tidning, bland annat på när Sten var där i början på september 2023, så får ni en uppfattning av hur det ser ut.
Re: P7 kamratförening - 10 augusti 2024
Blir det någon form av övernattning i samband med detta eller tänker de sig att vi ska åka ner över dagen?
//
//
- Erik
- Global Moderators

Jag har förstått det som att det är över dagen, men jag kan undersöka saken närmare och återkomma.
Dum fråga, men P7 är i Skövde?
Jag har barnen den helgen, men det kan samtidigt vara kul att åka iväg med dem och låta dem se något annat än Byhåla.
Tror inte att jag tar med mig min 1:16 Panther i såna fall, utan bara deltar i min Minipansar-T-tröja så att säga.
Morgan
Jag har barnen den helgen, men det kan samtidigt vara kul att åka iväg med dem och låta dem se något annat än Byhåla.
Tror inte att jag tar med mig min 1:16 Panther i såna fall, utan bara deltar i min Minipansar-T-tröja så att säga.
Morgan
- Erik
- Global Moderators

Hej Morgan, P7 är i Skåne. 
Det visar vad jag kan om pansarregementen... 
Exakt var i Skåne ligger det?
Det blir väl en bilresa på tre timmar eller så åt ena hållet, men samtidigt kan det vara kul för barnen att se något annat än Byhåla.
Vänligen, Morgan
Exakt var i Skåne ligger det?
Det blir väl en bilresa på tre timmar eller så åt ena hållet, men samtidigt kan det vara kul för barnen att se något annat än Byhåla.
Vänligen, Morgan
- Erik
- Global Moderators

Hejsan, här kommer lite mer info från Södra Skåningarnas kamratförenings-tidning: