Hobbymässa Aeroseum 2018
Re: Hobbymässa Aeroseum 2018
Ursäkta språket: Men skit i det o kom.
Det finns väll plats där vi är. Eller????
Robert
Det finns väll plats där vi är. Eller????
Robert
Mässan närmar sej.. Det kommer att ordnas en kvällsaktivitet med buffe, kl 18-20. 225 kr/ person. Anmälan senast 13 mars. Dom som var med förra året säger att det var mycket gott och väldigt trevligt.
I montern finns det plats. Jag gissar att det är boendet som är problemet. Om det är fullbokat på Aeroseum så finns det andra alternativ, men då får man åka en liten bit.
Här är ett ställe som har övernattningsmöjlighet till rimligt pris: http://uspastorp.com/
Johan har provat, och jag tror han var nöjd. Det tar ca 25 min att köra till Aeroseum. Ungefär exakt så lång tid som det tar för mej att köra dit.... (det är en granne som har konferensanläggningen....) Blir vi några stycken så kan vi alltid samlas där o ta en öl på kvällen.
Skicka PM eller skriv i tråden om ni har frågor....
I montern finns det plats. Jag gissar att det är boendet som är problemet. Om det är fullbokat på Aeroseum så finns det andra alternativ, men då får man åka en liten bit.
Här är ett ställe som har övernattningsmöjlighet till rimligt pris: http://uspastorp.com/
Johan har provat, och jag tror han var nöjd. Det tar ca 25 min att köra till Aeroseum. Ungefär exakt så lång tid som det tar för mej att köra dit.... (det är en granne som har konferensanläggningen....) Blir vi några stycken så kan vi alltid samlas där o ta en öl på kvällen.
Skicka PM eller skriv i tråden om ni har frågor....
// Falcon
Jag ställer frågan igen:
Min son, snart 7 år, skulle gärna vilja följa med. Kan jag som mässdeltagare ta med honom?
Morgan
Min son, snart 7 år, skulle gärna vilja följa med. Kan jag som mässdeltagare ta med honom?
Morgan
Vill du ta med din pojk så gör det.
Det hade jag gjort.
Robert
Det hade jag gjort.
Robert
Det är bara att ta med sonen Morgan.
Vet inte riktigt hur många vi är uppe i, men det lutar åt att vi blir fler än förra året.
Kul om vi kan hålla igång många fordon på mässan.
Vet inte riktigt hur många vi är uppe i, men det lutar åt att vi blir fler än förra året.
Kul om vi kan hålla igång många fordon på mässan.
// Falcon
Då dyker vi båda upp två. Efter lite samråd hemma med Regeringen så kom vi fram till att söndagen passar bäst, så då siktar vi på att dyka upp vid 9:30-snåret.
Jag har köpt metallband till min Panther och ska försöka att få tid över att åtminstone måla underredet i Dunkelgelb innan mässan går av stapeln.
Morgan
Jag har köpt metallband till min Panther och ska försöka att få tid över att åtminstone måla underredet i Dunkelgelb innan mässan går av stapeln.
Morgan
Tack för tipset Falcon - jag kollar upp!
Japp, nu är det klart. Det blev napp på Falcons tips, så jag kommer!
Nu blir det eld i baken att få ihop allting på ett robust och tillförlitligt sätt. Jag har ju plockat isär en massa saker för att förbättra dem, bevars...
Nu blir det eld i baken att få ihop allting på ett robust och tillförlitligt sätt. Jag har ju plockat isär en massa saker för att förbättra dem, bevars...
Jätte kul att du kommer, du är så välkommen, villken dag kommer du ?
Hans K
Hans K
Panzar e Kul
Glada nyheter
Ska bli skoj o se din Tiger.
Robert
Ska bli skoj o se din Tiger.
Robert
Jag åker ner på fredagen och åker hem efter utställningen på söndagen.Hans K wrote:Jätte kul att du kommer, du är så välkommen, villken dag kommer du ?
Hans K
Det låter bra, då får vi hålla kontakten den dagen, så du hamnar på rätt ställe.
Hans K
Hans K
Panzar e Kul
Kommer bägge dagarna. Ingen kvällsaktivitet. Får besökare hemma. Håller på och får batterierna att fungera. Nåt skumt laddar ur. Ola
Det lutar åt att vi slår rekord i antal deltagare och antal vagnar i år. Det verkar som det blir gott om vagnar i skala 1:8 och större.
Två anmälningar till kvällsaktiviteten än så länge (Jag o Hans). Kul om fler hänger på...
Två anmälningar till kvällsaktiviteten än så länge (Jag o Hans). Kul om fler hänger på...
// Falcon