ModellExpo 08-Open 2011, 12-13/3 2011

Här hittar du information om kommande träffar, samt bilder och filmer från tidigare arrangemang.
pepppe75
Medlem
Medlem

Post by pepppe75 »

Halloj!!!

som sagt ett stort tack igen till alla :D

Kent!

jo jag gjorde reklam för vårat pansar forum,jag hade tryckt upp ca 100 flyers o hade 4 kvar när jag åkte hem :D

ha det gött!!!

mvh peppe.

cahlfors
Veteran
Veteran

Post by cahlfors »

Kent W wrote: Förstår att det var körförbud inne på det där fina trägolvet... :wink:
IPMS-folket var oerhört välkomnande och det började redan utanför och fortsatte med folk som bar mattor och lade framför hela vägen fram. Rena "röda mattan" (fast den var svart)!!! :shock:

Samma sak på vägen ut. När Tigern hade klättrat upp för rampen och landat med en duns i bilen, utbrast spontanapplåder och när jag lyfte blicken var det en jättecirkel med utställare med kameror och mobilkameror i högsta hugg. WOW - vilket bemötande!! Jag har inte riktigt hämtat mig än! :shock:

Att de var duktiga byggare visste jag, men även där är det något helt annat att se med egna ögon i verkligheten... :shock:

Evenemanget var en väldig kick som jag kommer leva länge på! :D

Tack!

/Christoffer

P.S. Här är en länk till IPMS egna bildsida: http://www.ipmsstockholm.se/wp/?page_id=125 :D

falcon
Medlem
Medlem

Post by falcon »

Det ser ut som en trevlig tillställning. Tyvärr så var jag upptagen på annat håll. Fick ni blodad tand så är det en hobbymässa i Göteborg snart... :wink:
Hade funderingar på att lämna Stuarten hemma, men jag kanske får ta med den i alla fall. Skall försöka hinna bygga lite till iså fall.
// Falcon

Morgan
Veteran
Veteran

Post by Morgan »

Det låter som om det var en jättekul träff! Tyvärr så kom den med alldeles för kort varsel för min del. Ett halvårs för varning så kanske det hade gått.

Jag vet inte om dem räknar en Kungstiger i skala 1:16 som en "stor" modell vid invigningen av Arsenalen, men tror tyvärr inte att det går att komma, både av familjeskäl och av praktiska skäl.

Morgan

Björn Johansson
Veteran
Veteran

Modell Expo 2011

Post by Björn Johansson »

Visst är det kul ?

Ni har haft en super helg det ser man.

Kul att se att det föll i smaken på IPMS
folket oxå. På C4 brukar "ryggdunkar klubben"
behandla allt som inte är plastmodell 1/35
något katten släpat in.