God fortsättning på nya året! Har fått datum från Aeroseum på nästa Modell & Hobby.
25-26 Mars 2023
Någon som har ork/lust/tid att vara med?
Aeroseum 2023
Aeroseum 2023
// Falcon
Re: Aeroseum 2023
Absolut!
Jag har barnen då, men skriver ner datumen i kalendern ifall det går att byta helger så att jag kan komma ändå. Det skulle vara roligt att komma förbi Aeroseum igen.
Vänligen, Morgan
Vänligen, Morgan
Trevlig att höra ifrån dig Morgan.
Vore skoj att träffa dig igen, det var ett tag sedan. Jag om min fru var ju och hälsade på dig.
Har du lust så kan du alltid komma och hälsa på mig i Oskarström, o snacka hobby om du vill.
Robert
Vore skoj att träffa dig igen, det var ett tag sedan. Jag om min fru var ju och hälsade på dig.
Har du lust så kan du alltid komma och hälsa på mig i Oskarström, o snacka hobby om du vill.
Robert
Jo, det skulle vara roligt att komma förbi Aeroseum igen. Jag har ju min Panther färdig sedan länge och ska bara måla klart min "vagnchef", något som har skjutits på i över ett och ett halvt år. Och så har jag ju nu tre jättesnygga Minipansar-t-tröjor att ha på mig!
Morgan
Morgan
Jag kan vara med hela helgen och även vara med på fredag eftermiddag.
Jag avstår nog ifrån det i år och avvaktar till 2024. Så hinner jag också måla klart min "vagnchef" i lugn och ro.
Jag har fått andra prioriteringar i år.
Morgan
Jag har fått andra prioriteringar i år.
Morgan