Säljes: Tamiya Sherman 1:16

Fynda, sälj, skänk, tipsa eller dela med dig av överflödiga delar!
Post Reply
User avatar
Morgan
Veteran
Veteran
Posts: 1043
Joined: April 19th, 2009, 7:39 pm

Säljes: Tamiya Sherman 1:16

Post by Morgan »

Då jag har kommit fram till att tiden inte räcker till, och inte heller kommer att räcka till för både två radiostyrda stridsvagnar plus plastmodellbygge plus andra saker som jag gärna vill ägna min begränsade fritid åt så lägger jag ut min Tamiya Sherman för försäljning.

BILDER KAN JAG GÄRNA SKICKA VIA MEJL, JUST NU SÅ HINNER JAG INTE LÄGGA UPP NÅGRA BILDER PÅ DEN.

Drivhjulet och metallbanden kommer ifrån en Tamiya Pershing, då dessa matchar varandra, och i övrigt så ingår själva stridsvagnen plus en plastöverdel, som var tänkt att göra den till en slags amerikansk bepansrad Kangeroo trupptransportör. Jag kan även skicka med ett modifierat torn till T23-standard plus delar, det torn som satt på Easy Eight, med i köpet. Även diverse Tamiya-komponenter ingår i köpet.

OBS! JAG HAR ALDRIG KÖRT MED SHERMAN-VAGNEN, MEN DEN ÄR FULLSTÄNDIGT IHOPMONTERAD.

Mitt utgångspris, som är förhandlingsbart, är 2.000:-, inklusive frakt.

Kontakta mig helst via PM, då vi har fullt upp på jobbet och då vi kommer att ha fullt upp hemma och jag inte kommer att ha tid att svara på telefonsamtal.

Vänligen, Morgan

User avatar
Morgan
Veteran
Veteran
Posts: 1043
Joined: April 19th, 2009, 7:39 pm

Re: Säljes: Tamiya Sherman 1:16

Post by Morgan »

Prissänkt:

1.000:-

Morgan

sollie
Medlem
Medlem
Posts: 175
Joined: January 29th, 2010, 6:44 pm

Re: Säljes: Tamiya Sherman 1:16

Post by sollie »

pm skickat
Drammen rock city

User avatar
Morgan
Veteran
Veteran
Posts: 1043
Joined: April 19th, 2009, 7:39 pm

Re: Säljes: Tamiya Sherman 1:16

Post by Morgan »

Såld!